Saturday 14 December 2013

2050

Pejam celik pejam celik dah nak sampai setahun aku dan isteri pergi menunaikan umrah bersama ibu mertua. Sekarang tiba giliran biras aku plak pergi menunaikan umrah dan membawa hajat yang sama dengan aku dulu. Hajat ku adalah untuk mendapat cahaya mata, dengan berkat tanah suci dan izin Allah isteri aku telah hamil dan telah selamat melahirkan anak yang pertama pada 27-10-2013. Yang cutenya tarikh ini kalau campur semua jumlahnya 2050, tak ada apa2 pun saje je tarikh tu..:))).. semuanya dengan izin Allah. Dan yang lebih berharga lagi benih anak aku adalah benih madinah..:-)))) insyaAllah..

Hari ini genap 45 hari anak aku berada di dunia ini, semoga menjadi anak yang soleh dan yang penting dapat menjadi pencen kubur aku dan isteri..insyaAllah. 


No comments:

Post a Comment