Tuesday 1 October 2013

INTENSIF JUTAWAN INDUSTRI 2013

Selama 3 hari aku menggagahkan diri aku untuk hadir ke program hebat Seminar Intensif Jutawan Industri 2013. Pada mula aku sangkakan program ini biasa-biasa saja, tp selepas menjejakkan kaki ke program tersebut, aku terasa amat teruja apabila melihat org ramai berpusu2 mendaftarkan diri di kaunter pendaftaran. Keadaan amat sesak sekali, alhamdulillah dengan kecekapan team-team Richworks keadaan kembali tenang sejam lebih kemudian. Aku sampai lebih kurang jam 8.00 pagi, Rasa kagum melihat sambutan yang amat luar biasa ini, aura Dr Azizan Osman memang istimewa. Aku berjaya daftar jam 8.30 pagi kemudian berlari ke tempat khas untuk geng-geng VIP, nama je VIP tp terpaksa menggunakan screen besar je untuk melihat DAO, tak dapat la melihat DAO secara dekat, rupanya ada lagi pakej yang lebih hebat super supreme dan diamond. Niat aku hanya 1 untuk belajar ilmu perniagaan, tak kisah la duk kat mana2 pon...beberapa minit kemudian keluar la seorang abang yg tidak asing lagi mana2 program DAO abang ni la yang mengambil tempat untuk memberi daya kekuatan energi dengan senaman dan jogetan yang membangkitkan 'kepoweran' kepada semua peserta. Maka start la pembelajaran aku. Pengalaman belajar nanti la aku share. ....................................................................................................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
Hari terakhir sangat istimewa apabila satu dewan menangis dan terharu dengan emosi yg ditunjukkan oleh DAO setelah membaca doa.
InsyAllah aku akan mempraktikkan segala ilmu yang di ajar oleh DAO. 



No comments:

Post a Comment